[ LUGOS ] instalacija

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pet Jun 18 11:55:27 CEST 1999

V> File system na hda2 (swap) in hda3 (linux) sem se enkrat preveril in
vse
> dihta. Ali imam disk hin, ali kaj? Ali pa si naj raje kupim fotoaparat in
> pozabim na Linux?
>
> Ce se bo komu ljubilo odgovoriti, se vnaprej najlepse zahvaljujem!

Na instalacijo Caldere se ne spoznam toliko, ampak:

1) Lahko da si hda3 particijo kreiral, vendar je nisi sformatiral.
Poskusi se enkrat in preveri, ce imas kaksno kljukico, da ti preveri bad
blocke. Se enkrat jo probaj sformatirati in glej, ce bodo kaksni errorji
padli ven.

2) Lahko, da je res disk hin, ampak potem bos dobil napako pri
formatiranju.

3) Lahko da je kaksen problem z biosom, kaksna velikost diska ali kaj
takega.

4) Lahko da je napacen PIO mode, imas kaksne probleme z master-slave, ce
imas dva diska.

Ce imas moznost in ce ne bos uspel problema resiti, potem poskusi
instalirati Linux na drugi disk. Potem bos ze videl, ce je disk, Linux
ali kaj tretjega.

Upam, da ti to kaj pomaga.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676