[ LUGOS ] instalacija

Vasja Ocvirk vasja na kid.kibla.org
Pet Jun 18 11:44:21 CEST 1999

Zdravo,

sem popolen novinec in se vnaprej zahvaljujem za aplavz in flame, ki jih
bom najverjetneje pozel s svojim vprasanjem. Kljub temu ne vem, na koga
drugega se naj obrnem.

Moj problem je taksen: med instalacijo Caldera Network Desktopa (prewiev
II) se mi po pripravi glavne in swap particije s cfdisk sistem ne reboota
sam, kot pise v navodilih, ampak obvisi. Proceduro sem se enkrat ponovil,
vkljucno s formatiranjem diska, namestitvijo dos particije, instalacijo
dosa, in istalacijo caldere. Rezultat je isti -
ko izberem reeboot, mi javi:
sending all processes
sending the TERM signal
sending the KILL signal
Turning off swap and unmounting all systems
rebooting the system

... in potem obvisi.

Ce masino resetiram in nadaljujem kot, da bi bilo vse v redu, se mi po
izbiri video kartice in pred nalagnjem glavnega sistema s CD zadeva ustavi
s sporocilom:
mount: wrong fs type or bad superblock on /dev/hda3
mount -t ext2 /dev/hda3/mnt/
exited with code 1

File system na hda2 (swap) in hda3 (linux) sem se enkrat preveril in vse
dihta. Ali imam disk hin, ali kaj? Ali pa si naj raje kupim fotoaparat in
pozabim na Linux?

Ce se bo komu ljubilo odgovoriti, se vnaprej najlepse zahvaljujem!

LP,
Vasja

Dodatne informacije o seznamu Starilist