[ LUGOS ] US Robotics 56K modem

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Sob Jun 12 15:45:25 CEST 1999

Zivjo Kos Computers d.o.o..

On Sat, 12 Jun 1999, Kos Computers d.o.o. wrote:

> Par mesecev nazaj sem prejel kar nekaj teh modemov.
> Poleg je sem dobil diketo z upgrejdom in je delovalo brez problema...

Nek linux kolega mi je priskrbel upgrade in sedaj deluje z 52.000 connect-a :).
Mal hitrej pa ze je kot 14k4 ;))).

Zraven sem dobil samo cd, brez diskete.
Upgrade Wizard na CDju se je razletel ko sem ga pognal (nabil okoli 50 dialogov
s sporocilom o neki napaki nato pa GPF), tako da sem moral dol vleci novejsi
upgrade wizard, ki me je potem poslal v p.m. ...pardon.. ameriko po upgrade.

Mislm.. pa zakaj so pri 3com-u tako lesni da imajo 10000 modelov in za vsak
model drugacen nacin kako priti do upgrade-a. Za ene modele dobis celo DOS
flash utility, kar bi bilo uberkewl ker mi potem nebi bilo potrebno modem skos
vn iz Linux kiste in v Windows kisto tlact (and vice verse).

Da ne omenjam kako te en url poslje na drugega in drugi na tretjega, tretji na
cetrtega, cetrti na prvega in tako naprej :p.

Izkusnja -> 3com support suxx

> Brez upgrejda lahko "brezplačno" upgrejdas na preko us/ca serverja... (cca
> 5-10 minut do us kar ni brezplačno)...

Brezplacni upgrade, ki stane 5 minut pogovora z Ameriko. Koliko to pride ?
Preko interneta je opazno ceneje. :) Sem se ze kar prevec razvadil da se
gonilniki vedno dobijo na internetu; kaj takega bi pricakoval od kaksne xyz
taiwan firme, ne pa od 3com-a.. Da ne omenjam da je bil njihov web server vceraj
zvecer "down" oz. nedosegljiv :p.

Mimogrede ko ze bentim... ;).
Skatla z modemom je bila odprta (ni panike, prodajalec je pac prepisal stevilke
zaradi garancije) vendar je na skatli pisalo da gre za model 00178702, model pa
je v resnici 00178701. Go and figure.
Kaj pa ce bi se zaj. in bi namestil napacen firmware?! Morda bi celo bolje
delalo  ;)).

--
best regards,
Rok Papez.