[ LUGOS ] US Robotics 56K modem

Kos Computers d.o.o. info na kos-computers.si
Sob Jun 12 14:05:21 CEST 1999

aloha...

Par mesecev nazaj sem prejel kar nekaj teh modemov.
Poleg je sem dobil diketo z upgrejdom in je delovalo brez problema...
Brez upgrejda lahko "brezplačno" upgrejdas na preko us/ca serverja... (cca
5-10 minut do us kar ni brezplačno)...

KuS

tel: 065/ 17 23 10
fax: 065/ 17 23 15

-----Original Message-----
From: Rok Papez <rok.papez na kiss.uni-lj.si>
To: lugos-list na lugos.si <lugos-list na lugos.si>
Date: 12. junij 1999 11:35
Subject: [ LUGOS ] US Robotics 56K modem

Zivjo!

Mocno sem se opekel z nakupom modema iz naslova.
Nikakor ne morem najti ustrezen upgrade na V.90 standard (iz x2). Program ki
naj bi naredil update poskusa na vsak nacin na moje stroske klicati nekam v
ameriko :(((((.
Sodec po www.3com.com sajtu pa naj bi dobil evropsko verzijo upgradea,
vendar je
za mojo verzijo ni :p go and figure.
Vsekakor nasvet vsem ostalim: ne kupujet USR modemom.. support suxx to hell.

Ce bi slucajno kdo imel kaksen upgrade doma:
moj Product ID je 00178702 (sodec po skatli) oziroma 00178701 (sodec po
nekem
utilitiyu).

--
best regards,