[ LUGOS ] HD resni problemi

Boštjan Müller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Sre Jun 23 20:09:53 CEST 1999

Pozdrav vsem!

Že nekaj časa imam probleme z trdim diskom WD Caviar 3.2GB. Disk je star cca. 2 leti. Na njem so bili ze winsi, NT-ji in sedaj linux. Bil je že kakih 20x formatiran... Pojavili pa so se mi problemi - veliko errorjev in sedaj mi izginevajo že direktoriji. Zagnal sem e2fsck -c /dev/hda6 in najde vedno kake bad sektorje,
čeprav jih vsakič znova popravim. Ta problem se mi pojavlja le na eni particiji - /dev/hda6. Disk je razdeljen takole:
/dev/hda1 - primarna particija z fat16 datotečnim sistemom
/dev/hda2 - extended particija
/dev/hda5 - ext2fs
/dev/hda6 - ext2fs
/dev/hda7 - swap
Ali se komu sanja kje je problem. Teh problemov z SuSE 5.2 nisem imel, pojavili so se šele z SuSE 6.0, kjer sem to najprej pripisal kompilaciji kernela 2.0.36 z egcs, vendar sem kernel rekompajlal z gcc tako da to e more biti ...

Kdorkoli pomoč prosim...

LP

Boštjan
___
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
      ICQ #:7506644, For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net
           RSA id: 0x90178DBD, Powered by S.u.S.E. Linux 6.0.
       You've been leading a dog's life.  Stay off the furniture.

Dodatne informacije o seznamu Starilist