[ LUGOS ] ZIP Drive pod 2.2.6.

Jan Primozic Jan.Primozic na kiss.uni-lj.si
Sre Jun 23 18:04:25 CEST 1999

Ziv.

Ne uspem usposobiti ZIPa pod 2.2.6. jedrom.
Pod 2.0.36 mi je delal(dela) ppa (dist. RH 5.2). Pa je pocasen.
Zato sem hotel imm, ki pride v 2.2.6., vendar mi insmod izpise 3
unresolved symbols (ce bo komu kaj pomagalo, jih bom zapisal).
Neumno se mi zdi, ker sem po mojem izbral vse potrebne komponente pri
make (xxxxx)config. Prav tako je opravljen make modules in make
modules_install. depmod -a se nic ne pritozi.
Glede na to, da sem dol potegnil samo 2.2.6., malce sumim, da mi morda
kaj manjka.
(novi ppa se obnasa povsem identicno).

Vsakrsna pomoc je dobrodosla (tudi linki,etc...)

Jan.

Dodatne informacije o seznamu Starilist