[ LUGOS ] entry vs 2nd-level - predlog

Andrej Komelj andrej.komelj na guest.arnes.si
Ned Jun 20 20:43:19 CEST 1999

> funkcionira krasno. ali je to v tem primeru izvedljivo? lahko nekdo
> premakne sporocilo iz ene grupe v drugo? kolikor se spomnim funkcioniranja
> zadeve, menda ne?

Naj nekdo, ki ima INN (jaz sem se ga ob prvi priliki znebil in instaliral
c-news) vtipka man 5 moderators in pogleda, ce tam pise kaj uporabnega.

Naj nekdo pogleda se, kako je s kontrolnimi sporocili. Z nekaj truda bi se
dalo narediti skripto/program, ki bi poslala kontrolno sporocilo za zbris
nekega prispevka in bi ta prispevek nato poslala v neko drugo konferenco,
poleg pa se 5 mailov userju, naj drugic premisli, kam posilja, itd. S PGP
kljuci bi se menda dalo to urediti tako, da bi imele do te "opcije" dostop
samo dolocene osebe. Vendar, kot je ze znano: brez muje se se cevelj ne
obuje.

--
Andrej.

Dodatne informacije o seznamu Starilist