[ LUGOS ] remote login

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Ned Jun 20 20:12:20 CEST 1999

> karkoli, kar podpira protokol imap, recimo pine. tam si nastavis "remote
> folders" in mirno beres kot na lokalni masini, masa pa ostaja na drugi.

... ce je to to, kar si mislil. sklepal sem, da te zanima, kako se
izogniti tovorjenju vsega skupaj domov prek pop3, ne pa, kako bi se
popolnoma izognil kakrsnemukoli prenosu na svojo masino. kar se tako ali
tako ne mores, ker da vidis vsebino sporocila, se mora pac prenesti k
tebi, ne glede na to, ali potem ostane kje lokalno zapisana. ce hoces biti
res popolnoma brez posledic za domaci disk, potem bos pac pognal mail
reader skozi shell na tisti masini, kjer se ti zbira posta.

Dodatne informacije o seznamu Starilist