[ LUGOS ] Aktivni procesi ob izhodu iz lupine

Metod Novak Metod.Novak na guest.arnes.si
Ned Jul 25 22:35:32 CEST 1999

> Hmm.. postimaj si linewrap.. ;>
>
> tisti & vsaj pri meni dela, tudi ce se odlogiram...

Zakaj preprosto ne dodelis eni kozoli, da ti setiathome podatke izpisuje na
njej.
open -s setiathome

meni dela tudi to
setiathome &
pol pa ctrl+D in proces mi ostane v  bg-ju , res da se ga ne de poklicat na
screen oz ga jest ne znam. Lahko ga pa kilnes.

_lp Metod

Dodatne informacije o seznamu Starilist