[ LUGOS ] Aktivni procesi ob izhodu iz lupine

Jan Primozic Jan.Primozic na kiss.uni-lj.si
Ned Jul 25 22:28:09 CEST 1999

Na dan Sun, 25 Jul 1999 20:39:08 +0200 je
"Stojan Rancic" <stojan na nevtron.si> napisal/a:

> To da proces v background samo zacasno. Ce se ti logiras ven iz te lupine,
se
> proces prekine (afaik..). nohup ali screen sta
> pravi resitvi.

Danes sem preskusil >/dev/null & z dvema setijema na raclicnih nice
nastavitvah. Delovalo je BP. Exit se ni pritozeval. Pri ponovnem loginu
pa sta oba bila na svojem mestu.
Skratka... tudi preusmeritev je zadostna (ne nujno najboljsa) resitev.

Jan.

P.S.: hvala. (In tole ni spam, ker ni samo hvala ;>>).

Dodatne informacije o seznamu Starilist