[ LUGOS ] Pripombe na listi

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Pet Jul 9 17:15:03 CEST 1999

David Klasinc wrote:

> [...]

Hja, drzi, vendar dokler bo folk kvasil gluposti in bo to tolerirano, bom
jaz pisal pripombe na gluposti, kar je, ocitno zaenkrat tolerirano.
Mislim, da Metodu Kozelju, ki ga ocitno zal ni vec tukaj ( lahko si sicer
mislim, zakaj ), ali B.Benku nisem nikoli napisal pripombe, ker jo pac
nisem imel. Tudi vsakemu sem poizkusil po svojih moceh pomagati in mislim,
da to ni bilo enkrat. Jaz popolnoma razumem nekoga, ki nekaj ne ve, ne
razume, ker sem tudi sam ze ucil, ne razumem pa neumnih vprasanj in
neumnih ljudi.
Tovrstne so pred nekoliko tisocletji pozrli sabljasti tigri, brontozavri
in druge mrcine ter drugi ljudje.
Pa danes ? Danes si faca, ce si mal premaknjen ali zaostal, ker si pac
ubogi revcek. To spremljam ze od osnovne sole naprej. Tisti, ki pa smo
lahko, smo bili pa zatirani, pa lopovi, take pa je potrebno
"prisraufati"....

In danes ? Je se slabse. Ne samo, da so nekateri zaostali, se leni so
postali. Pomeni, da pride na lugos listo in blekne, se preden razmisli,
ker se mu pac ne da.

In ce kdo, potem jaz podpiram moderatorja, ker ga Lugos-lista potrebuje
!!!!!!

Marko Cuk

> Take in drugacne pripombe naj grejo v lugos-bla ali pa v privat...
>
> Kdo je ze rekel, da bo moderator? Jernej?
>
> David!
> WWW  -- World Wide Wait

Dodatne informacije o seznamu Starilist