[ LUGOS ] Gnome ali Kde!

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sre Jul 7 02:01:12 CEST 1999

Yo!

On Tue, 6 Jul 1999, David Klasinc wrote:

> Pri meni je KDE hitrejsi od GNOME+Enlightenment.. .Manj pozresen pri
> ramu in manj pozresen pri procesorju... GNOME+E je se vedno neka Fancy
> zadeva, ki veliko stvari dela 'on-the-fly'. Vse skupaj je nek ogromen
> skupek .png filetkov, ki se sproti raztegujejo in zrejo ram, se v nekem
> kvazi real time-u preoblikujejo (stretch, scale...), KDE, hja... KDE pa je
> skupek nekih pixmapov, ki se ne raztegujejo, se ne preoblikujejo ampak
> so na disku in se jih poklice takrat ko treba...

Cakaj cakaj... Enlightmenta sploh ne omenjamo. Ta zadeva je too color-hog,
da bi bila lahko resna. To je fancy zadeva za show-off ne pa za kaj
resnega.

S KDE je pa tako, da sem zadnic na SHOW-u instaliral zadevo, dal na vsak
desktop drugacno ozadje (jpg cez cel ekran), potem pa sem malo switchal in
prihajalo je kar do velikih delay-ov refresha. Se pravi ko sem preklopil
na drug desk, je bilo ozadje se nekaj sekund od prejsnjega deska. Pa to se
spomnim da je zadeva se leto nazaj cisto vredu delala. Da ne omenjam
AfterStepa, ki to cisto vredu handla pa se samo 500kB ga je...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist