[ LUGOS ] ppp

Tomaz Toplak Tomaz.Toplak na guest.arnes.si
Pet Jul 16 14:35:08 CEST 1999

------=_NextPart_000_001B_01BECF98.673ECC60

Moj racunalnik ni povezan v nobeno omrezje bi pa rad surfal po internetu =
ircal in podobno! Imam SuSE 6.1 z karnelom 2.2.7!
Za vspostavitev ppp zveze uporabljam Program kppp ker imam namizje KDE.
Ta program zvezo vspostavi brez problemov. Drugi programi kot je =
netscape te povezave ne najdejo. Netscape vedno javlja da je nekaj =
narobe in se ne more povezati s streznikom.
Prosim ce mi poves kako lahko to spravim do pravilnega delovanja. Ali =
kje naj ta podatek preberem.
Je to kje napisano v slovenscini?

  OK. Stvar izgleda priblizno takole. Ce zelis nekam priti moras poznati =
pot do tja. Tako moras tudi racunalniku povedati po kateri poti naj gre =
do dolocene masine v dolocenem omrezju. To storis z ukazom route. Ti =
moras seveda postaviti pot za tvoje omrezje preko naprave (verjetno =
ppp0) pot do racunalnika oz do dolocenega omrezja.=20
          Vse skupaj je malo bolj obsirno razlozeno v NET-3-HOWTO. Tam =
so razlozeni tudi osnovni pojmi (pa ne samo osnovni pojmi) za =
komuniciranje preko tcp/ip protokola.=20

  Mogoce sem prej malo prevec zatezil tisto z default route. Samo nisi =
bil ravno zgovoren glede dosedanje konfiguracije masine. (ali je =
povezana v kaksno drugo omrezje ...)=20

  Ce ti lahko se kako pomagam bos pa povedal !=20

              Lep pozdrav!          Jure=20

------=_NextPart_000_001B_01BECF98.673ECC60

<HTML><HEAD>
<META content=3D"text/html; charset=3Diso-8859-1" =
http-equiv=3DContent-Type>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=3D#ffffff>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Moj ra&#269;unalnik ni povezan v nobeno =
omre&#382;je bi pa=20
rad surfal po internetu ircal in podobno! Imam SuSE 6.1 z karnelom=20
2.2.7!</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Za vspostavitev ppp zveze uporabljam =
Program kppp=20
ker imam namizje KDE.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Ta program zvezo vspostavi brez =
problemov. Drugi=20
programi kot je netscape te povezave ne najdejo. Netscape vedno javlja =
da je=20
nekaj narobe in se ne more povezati s stre&#382;nikom.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Prosim &#269;e mi pove&#353; kako lahko =
to spravim do=20
pravilnega delovanja. Ali kje naj ta podatek preberem.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Je to kje napisano v =
sloven&#353;&#269;ini?</FONT></DIV>
<BLOCKQUOTE=20
style=3D"BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: =
0px; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px">
  <DIV>&nbsp;</DIV>OK. Stvar izgleda priblizno takole. Ce zelis nekam =
priti=20
  moras poznati pot do tja. Tako moras tudi racunalniku povedati po =
kateri poti=20
  naj gre do dolocene masine v dolocenem omrezju. To storis z ukazom =
route. Ti=20
  moras seveda postaviti pot za tvoje omrezje preko naprave (verjetno =
ppp0) pot=20
  do racunalnika oz do dolocenega omrezja.=20
  <P>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Vse skupaj je malo bolj =
obsirno=20
  razlozeno v NET-3-HOWTO. Tam so razlozeni tudi osnovni pojmi (pa ne =
samo=20
  osnovni pojmi) za komuniciranje preko tcp/ip protokola.=20
  <P>Mogoce sem prej malo prevec zatezil tisto z default route. Samo =
nisi bil=20
  ravno zgovoren glede dosedanje konfiguracije masine. (ali je povezana =
v kaksno=20
  drugo omrezje ...)=20
  <P>Ce ti lahko se kako pomagam bos pa povedal !=20
  <P>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; =
Lep=20
  pozdrav!&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Jure=20
</P></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>

------=_NextPart_000_001B_01BECF98.673ECC60--

Dodatne informacije o seznamu Starilist