[ LUGOS ] ppp

Jure Krasovic jure.krasovic na rcc-irc.si
Pet Jul 16 12:17:31 CEST 1999

--------------853B1D5276B2AB9AEC45FFD8

OK. Stvar izgleda priblizno takole. Ce zelis nekam priti moras poznati
pot do tja. Tako moras tudi racunalniku povedati po kateri poti naj gre
do dolocene masine v dolocenem omrezju. To storis z ukazom route. Ti
moras seveda postaviti pot za tvoje omrezje preko naprave (verjetno
ppp0) pot do racunalnika oz do dolocenega omrezja.

        Vse skupaj je malo bolj obsirno razlozeno v NET-3-HOWTO. Tam so
razlozeni tudi osnovni pojmi (pa ne samo osnovni pojmi) za komuniciranje
preko tcp/ip protokola.

Mogoce sem prej malo prevec zatezil tisto z default route. Samo nisi bil
ravno zgovoren glede dosedanje konfiguracije masine. (ali je povezana v
kaksno drugo omrezje ...)

Ce ti lahko se kako pomagam bos pa povedal !

            Lep pozdrav!          Jure

Tomaz Toplak wrote:

> Sem za?etnik in se mi samo nekje v daljavi sanja o ?em govoriš lahko
> malo bolj natan?no
>
>        Postaviti se moras route za omrezje. Ce se nimas default
>      route lahko uporabis ukaz stikalo defaultroute v ppp-ju.
>      Drugace pa na roko postavis route do dolocenega omrezja
>      preko ppp device-a (ppp0 predvidevam)
>
>      Lep pozdrav !
>

>              Jure

--------------853B1D5276B2AB9AEC45FFD8

<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">
[...]
pozdrav!&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Jure
za?etnik in se mi samo nekje v daljavi sanja o ?em govoriš lahko malo bolj
natan?no</font></font>
style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px">&nbsp;&nbsp;Postaviti

smime.p7s

Dodatne informacije o seznamu Starilist