[ LUGOS ] i'net preko linux-a na w98

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Tor Jul 20 20:08:52 CEST 1999

Zivjo Vlado.

On Tue, 20 Jul 1999, Vlado Brajer wrote:

> A mi lahko kdo pomaga postavit eno majhno mrezo.
> Rad bi povezal win98 masino preko linuxa na internet.
> Kabelski provider mi dodeli IP (DHCP).

Ker se s tem se nisem ukvarjal ti bom dal samo napotke kaj si poglej/preberi :).

Na Linux-u bos moral uporabiti IP Masquerading (2.0.x kernel) oz.
Ip Chains (2.2.x kernel). Prav tako bos moral vkljuciti IP V4 forwarding in
nastaviti ustrezne poti (ukaz "route") . Preberi si tudi DHCP mini HOWTO.

Ko se ti bo kaj zataknilo se oglasi s specificnim problemom in poskusali to
bomo pomagati, vsekakor pa povej katero distribucijo uporabljas, saj so razlike
na podrocju nastavljanja mreze velike.

--
best regards,
Rok Papez.