[ LUGOS ] i'net preko linux-a na w98

tJaZy rachek na kibla.org
Tor Jul 20 20:08:56 CEST 1999

On Tue, 20 Jul 1999, Vlado Brajer wrote:

> A mi lahko kdo pomaga postavit eno majhno mrezo.
>
> 2x Ethernet PCI kartica (ena za kabelski modem-internet, druga za LAN)
>
> Win98 masina:
>
> Rad bi povezal win98 masino preko linuxa na internet.

Najprej si postavi intranet ali <privatno> IP adresiranje na
LANU,privatnih IP adres imas na razpolago igromno,pa ne bom razlagal,
dajma network 192.168.1.0,broadcast 192.168.1.255,netmask 255.255.255.0
linuxu daj na eth kartici za lan ip 192.168.1.1,wintendo masini pa
192.168.1.10,za default gw pa mu doloci ip ki si ga malo prej dolocil
linuxu.potem masini malo pingaj med sabo,da vidis ce ti to vse na etheru
dela,potem pa na linuxu skompajlaj kernel,v network options obvezno
vkljuci:Network firewalls,TCP/IP networking,IP: firewalling,IP:
transparent proxy support,IP: masquerading,IP: masquerading special
modules support(za ftp,quake in podobne tricky servise :>) ).OBVEZNO
preberi vso kernelsko dokumentacijo za te zadeve!:>)Nato rebootaj z novim
kernelom.V primeru(nisi navedel kernela,lammer:>)),da imas 2.2.x kernel si
moras zinstalirati se ipchainse,in porihtat maskarado:

/sbin/ipchains -A forward -j MASQ -s 192.168.1.0/24 -d 0.0.0.0/0

Pogoj je seveda,da ti ip promet tece korektno v obe smeri,in da imas
default routo (0.0.0.0/0) na kabelskem modemu!:>)

LeP PoZdRaV,
GrdiRaceK