Fw: [ LUGOS ] Problem z REXEC rutino

Aljaz Mavric aljaz.mavric na kiss.uni-lj.si
Tor Jul 6 00:29:02 CEST 1999

Peter Zupan LJ wrote:

> [...]

Resimo tvoj problem se na drug nacin.
Vse stvari, ki se v unixu zacenjajo na r (r kot remote) so nekaksna
zgodovina in spadajo v cas, ko so bili se vsi pridni in prijazni.  Danes
ko nas vecina kaze zobe in ko pozabljamo na okolje v katerem je bil
internet ustvarjen uporabljamo za te r ukaze nadomestke, kot so ssh.

delcek iz mana :

ssh2 [-l login_name] hostname [command]

delcek iz FAQ-a:2.2:

Q: How can I log into remote host xxx from host yyy without supplying
   a password/passphrase?

Resitev je tu. Varna, delujoca, zal ne GPL :))

Lep pozdrav,

        Aljaz

P.S : in ne ni me predramilo, edino kar me je me je razpizdilo. Drugic
daj raje se en posting in reci. Res nujno potrebujem resitev, ali se
lahko kdo poglobi.

Dodatne informacije o seznamu Starilist