Fw: [ LUGOS ] Problem z REXEC rutino

Aljaz Mavric aljaz.mavric na kiss.uni-lj.si
Tor Jul 6 00:12:42 CEST 1999

Peter Zupan LJ wrote:

> [...]

Uporabljam RedHat, ki je osnova za Mandrake.
Vzrok tvoje tezave lezi v samem programu.
Ce pogledas loge, bos videl :

==> /var/log/secure <==
Jul  6 00:04:37 freefall in.rexecd[16948]: connect from 192.168.1.1

==> /var/log/messages <==
Jul  6 00:04:38 freefall PAM_pwdb[16948]: 1 authentication failure;
(uid=0) -> aml for rexec service

Program se lepo poveze, vendar ima potem probleme z avtentikacijo.
Problem bos resil z -n swichem, vendar potem odpade poganjanje programa
iz razlicnih skript.
Predlagam ti, da si dol potegnes source in jih sam prevedes. Morda bo
potem delovalo.

Lep pozdrav,

        Aljaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist