[ LUGOS ] ATI kartice

Borut Mrak borutm na bigfoot.com
Pet Jul 9 11:31:12 CEST 1999

On Fri, Jul 09, 1999 at 10:56:22AM +0200, igor.podgajski na email.si wrote:

> Kupujem kartico ATI All-In-Wonder 16 MB cip Rage128 pa me zanima ce je ta
> podprta v X-ih, oz. kako jo lahko usposobim. Ima ze kdo izkusnje z ATIjevimi
> karticami z cipom Rage128 ?
> Imam RedHat 6.0

Jaz sem kartico z Rage128 usposobil z uporabo vesafb. Sicer cisto lepo
dela, vendar je stvar nepospesena in softverska. Zato ob velikem loadu
na racunalniku zadeva ni glih najbolj hitra :-\

Trenutno pa sem na enem Mach64 (ne vem kaj je notri tocno za en cip) in
dela brez problema z Mach64 serverjem.

Borut
borutm na bigfoot.com
Vuja De - The Feeling You've Never Been Here

Dodatne informacije o seznamu Starilist