[ LUGOS ] BIOS Crash after reboot

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Pet Jul 9 11:18:06 CEST 1999

Imam ALR revolution 2X dvoprocesorsko maticno plosco s Phoenix BIOSom.
Pravkar sem instaliral Slack4.0 in scompilal kernel specificen za mojo
masino in sicer 2.0.36. Masina ima 3C905in509 network adapterja in 128M Rama.

Vsakic ko rebootam masino mi pobrise BIOS nastavitve, tako da morem
ponovno uporabit privzete nastavitve. Naredit morem tudi hardreset, ker
drugace masina sploh ne pride k sebi oz. ne presteje RAMa do konca e.t.c.

V Windowzih se mi tega ne dogaja, tako da dvomim da je kriv batery na
maticni plosci.

Je kdo naletel kdaj na podoben problem, oz. cul zanj ? Any suggestions ?

Rok Krulec

Dodatne informacije o seznamu Starilist