[ LUGOS ] Ultra ATA-66 Diskz

Tadej Slemc tadej na security.eu.org
Sob Jul 24 11:52:12 CEST 1999

Stvar je taka. Na plati imas 2 (z besedo: dva) konektorja za IDE ATA/33 in 2
locena za ATA/66. Torej vse skupaj 4. Druga dva (ATA/ 66) imata kao en svoj
BIOS, ne vem .. zdi se mi kao en SCSI. Ce hocem, da je disk viden kot
/dev/hda moram le tega priklopiti na enega od prvih dveh IDEjev (ATA/33) z
40 zilnim kablom (ne 80!)
Disk imam IBM 9.1GB Ultra ATA/66 7200rpm.

Ce imam le ta disk priklopljen na ATA/66 IDE, ni nobenih sans, da bi ga
linuxov fdisk zaznal. V nasprotju z dosovskim (WIN), ki ga vidi BP.

lp

Tadej

Dodatne informacije o seznamu Starilist