[ LUGOS ] Ultra ATA-66 Diskz

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sob Jul 24 11:00:27 CEST 1999

Howdy!

On Sat, 24 Jul 1999, Tadej Slemc wrote:

> Pravzaprav me pa sploh zanima ce je ATA/66 ze podprt v Linuxu? Ce je .. pod
> katerim deviceom se isce?  /dev/hda66 ? :))

Morda je UDMA/66 podprt v najnovejsih kernelih (to je stvar IDE driverja),
sicer pa je dostop do takih devicov obicajen: /dev/hda

/dev/hda66 bi bila 66-ta particija na prvem ide disku ...

Ce UDMA/66 ni podprt, potem bo IDE driver tvoj IDE kontroler vozil kot
UDMA/33 ali kaj podobnega. Delovalo bo BP, le transfer rate bo *morda* kaj
nizji.
Ne verjamem, da ima tvoj disk 66MBps *sustained* transfer rate. Pri
burstih pa itak ne dobis kaj dosti z vecjo hitrostjo. Eno mikro sekundo
ali dve ...

Peace!
  Mkx