[ LUGOS ] Teľave z modemom

Jure Koren jure na gimp.thz.net
Pon Jul 19 09:39:02 CEST 1999

On Sun, 18 Jul 1999, Marko Hrastelj wrote:

> jasno). Zadevo naj bi nekako usposobil z isapnp oziroma najprej s
> pnpdump, ki naredi isapnp.conf datoteko, a očitno je neka napaka v njej,
> pri zagonu jo javi v vrstici 51. Prilagam dve verziji datoteke

Ja, odkomentiral si nekaj prevec vrstic... Bom jaz tule napravil
kratko verzijo, ki jo samo skopiraj v en file, ven pomeci ^M znake,
ki jih bodo napljuvali Windows, in pozeni ceznjo isapnp.

modem.pnp (recimo):

#-----------------------
(DEBUG)
(READPORT 0x0203)
(ISOLATE PRESERVE)
(IDENTIFY *)
(VERBOSITY 2)
(CONFLICT (IO FATAL)(IRQ FATAL)(DMA FATAL)(MEM FATAL)) # or WARNING
(CONFIGURE PCP2880/16777216 (LD 0
 (IO 0 (SIZE 8) (BASE 0x02e8) (CHECK))
 (INT 0 (IRQ 3 (MODE +E)))
 (NAME "PCP2880/16777216[0]{CommWave V.34PNP Data/Fax/Voice Modem}")
(ACT Y)
))
(WAITFORKEY)
#-----------------------

To naj bi delovalo. Potem moras se pognati setserial, s katerim
kernelu poves, da ta serijski port obstaja:

To je za com4, irq 3, port 0x2e8
bash# /sbin/setserial /dev/ttyS3 port 0x2e8 irq 3 spd_vhi

potem lahko naredis se link /dev/modem in vsem programom poves,
naj uporabljajo /dev/modem kot serijski port:
bash# ln -s /dev/ttyS3 /dev/modem

Pri tem obstaja nevarnost pri zaklepanju porta, ampak ce z modemom
hodis samo na internet, se ni treba nicesar bati.

> isapnp.conf (datoteki sta v v .txt obliki, ker sem ju kopiral v windows,
> prva je nedotaknjena, drugo-isapnp1 pa sem posku±al urediti po spominu:)
> ©e nekaj, v win se modem nahaja na com4, a da ga sistem sploh najde pri
> instalaciji na tem com portu, ga je treba prej instalirati na com 2 in
> com 5, če pa pol zbri±e± katerega od njih, pa noče klicat- to je čist
> resno... V isapnp.config bi modem bil tista kartica pod 02e8
> Drugo: ali isapnp povsem instalira modem?

Ne, kot si videl, moras serijski port postaviti pokonci se s setserial.

> Četrto: če vpi±em modem v mtab in fstab, odkod sporočilo 'Not in

fstab? Kolikor vem, se tja notri vpisujejo block devices (diski,
cdromi, disketarji in podobne naprave), da potem mount ve, kam
kaj mountat. mtab je isto, samo da notri pise kaj je ZE mountano
nekam. To, da rece, not in host:dir format, je verjetno zato,
ker si misli da je to NFS (mrezni) disk. Skratka, modema ne
vpisuj v ti dve datoteki, mtab sploh pusti pri miru, ker lahko
kaj pokvaris :)

> host:dir format' ?
> Uporabljam Red Hat 6.0
> Upam , da bo kdo poznal odgovore na moja vpra±anja. Mimogrede, a kdo
> pozna kak±no dobro knjigo o linuxu, po moµnosti v sloven±čini, kjer bi
> bilo na preprost način opisano, kako začne± z linuxom.
Hmm, slovenske literature ne poznam prav dosti... Poskusi pri zalozbi
desk (www.desk.si), ce ne pa naj ti odgovori kdo, ki te reci pozna.

> Mare
> PS:Zakaj so v konzoli, ko da± ukaz setfont lat2-16 pol neke tur±ke črke
> namesto na±ih ±umnikov?
No, tega pa res ne vem... Pri meni deluje "setfont iso02.f08" cisto v
redu. Preberi slovenski howto (na www.lugos.si) in malo packaj po tistih
navodilih. Meni je uspelo :)

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist