[ LUGOS ] Samba printing ..

Ales Smodis aless na vector.nevtron.si
Sre Jul 7 20:07:55 CEST 1999

Tadej Slemc wrote:

> Samba 2.0., kernel 2.2.10, distrib. Slackware 4.0

Torej imas enak sistem kot jaz.
Pri meni tiskanje iz windoze prek mreze na mojem slacku deluje. Mogoce
ti bo pomagalo, ce ti orisem svojo konfiguracijo:

- v /etc/smb.conf imam definiran tiskalnik hp890c:

    [hp890c]
       comment = Hitro Popljuva 890 Ciganov
       path = /var/spool/samba
       printer = hp890c
       printable = yes
       public = yes
       writeable = no
       guest ok = yes

  Poudaril bi rad, da je ta tiskalnik "world-printable," torej lahko
  vsak na mrezi tiska nanj. Za dolocitev uporabnikov, ki imajo pravico
  za tiskanje pa predlagam, da pogledas stran man za smb.conf.

- v /etc/printcap imam tudi definiran tiskalnik hp890c (vsaj ta mora
  biti definiran, ki je nastet v vrstici "printer" v smb.conf):

      hp890c|lp|hp890c-lo|lo:\
        :cm=HP DeskJet 890C:\
        :lp=/dev/lp0:\
        :sd=/var/spool/lpd/hp890c:\
        :mx#0:\
        :if=/usr/local/bin/dj890c-lo-filter:\
        :sh:

  Kot je razvidno, je input filter (if=...) neka skripta, v tem
  primeru skripta, ki poziva MagicFilter, po mojem mnenju zelo dober
  filter za tiskanje. Le-ta opazi, da so na tiskalnik namenjeni
  surovi podatki (raw data) in jih poslje direktno na tiskalnik brez
  vmesne obdelave (windoze posilja surove podatke...).

- poskrbi, da je /var/spool/samba (ali kar si navedel v vrstici path
  tiskalnika v smb.conf) "world-writeable," sicer ti ne bo uspelo
  tiskati (vsaj meni ni ob mojih nastavitvah glede uporabnika guest).

                                                           -AlesS
  Ales.Smodis na campus.fri.uni-lj.si
  http://aless.rulz.org/                            The Wizzard Of Oz