[ LUGOS ] fantomska e-posta :-|

Borut Mrak borutm na bigfoot.com
Sre Jul 7 19:10:30 CEST 1999

On Wed, Jul 07, 1999 at 10:59:42AM +0200, Andraz Hvalica wrote:

> Neke cudne reci se dogajajo na tem racunalniku; morda bi moral poskusiti
> s stroki cesna, zajcjimi tacami za sreco ipd.
[snip]
> reading message 201 of 201 (2488 octets) .. not flushed
>
> Vendar sem z netscapeom potegnil s svojega POP3 samo eno e-pismo - tisto
> 197., dolgo 65K (posto puscam na strezniku).

[snip]
> Ko sem naslednjic s fetchmailom pobiral e-posto, je prislo novo
> sporocilo - ostevilcil ga je z 202, in sem ga pobral z NS Mail. Kaj pa
> 198-201?

[snip]
> Kaksna ideja kaj bi to bilo??

Ja. To je lahko zaradi tega, ker je MTA na tvoji mashini pac zavrnil te
mejle. Meni se to vcasih zgodi, vendar le takrat, ko je mejl res
"cuden". Ponavadi (pri meni do sedaj vedno) je to kaksen spam, ki ima
nepravilne headerje.

Lahko preveris tako, da se telnetas na server, takole nekako:

$ telnet pop3.provider.si 110
escape character is ^]
pop3 server version blabla
>user tvoj_username
>pass tvoj_pass
>list
>top stevilka_mejla stevilo_vrstic

Kar je oznaceno z > vpises ti. server ti seveda posilja odgovore. Potem
bos videl, kaj so to zaeni mejli.

Borut
borutm na bigfoot.com
"I own my own body, but I share"