[ LUGOS ] Cudni simptomi.

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Čet Jan 28 19:43:29 CET 1999

On Thu, 28 Jan 1999, Edi Suc wrote:

> Ojla.
>
> Vceraj me je doletelo nekaj nadvse cudnega.
>
> Kar naenkrat je zmanjkalo prostora na disku, pa ceprav sem ga se pred
> dnevi imel okrok 200MB. Pa si recem: ma packon, prav ti je, kaj pa ne
> brise sare dol. Pa pobrisem za kakih 20M sare in veselo delam dalje. Cez
> par sekund mi zacne masina spet tezit, da ni placa. Recem df, pa me
> prepricuje, da nimam niti bajta prostora na razpolago. Pa sem sel malo
> raziskovat in ugotovil, da mi nekaj popapca priblizno 0.5 MB/s. za povrh
> vsega, nisem mogel najti nobenega procesa, ki bi to lahko pocel. Dodatne
> [...]

Meni je to ustvaril tisti kcpuinfo ali kaj je ze, ki se pozene,
ko v control panel kliknes na procesor (pod memory).

Resitve nisem nasel zato sem binary zbrisal in potem pac ni nic
pokazalo, moram pa sprobat kde 1.1pre2 da vidim ce so se kaj
potrudili popravit to.

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist