[ LUGOS ] Cudni simptomi.

Edi Suc edis na radiostudent.si
Čet Jan 28 18:13:22 CET 1999

Ojla.

Vceraj me je doletelo nekaj nadvse cudnega.

Kar naenkrat je zmanjkalo prostora na disku, pa ceprav sem ga se pred
dnevi imel okrok 200MB. Pa si recem: ma packon, prav ti je, kaj pa ne
brise sare dol. Pa pobrisem za kakih 20M sare in veselo delam dalje. Cez
par sekund mi zacne masina spet tezit, da ni placa. Recem df, pa me
prepricuje, da nimam niti bajta prostora na razpolago. Pa sem sel malo
raziskovat in ugotovil, da mi nekaj popapca priblizno 0.5 MB/s. za povrh
vsega, nisem mogel najti nobenega procesa, ki bi to lahko pocel. Dodatne
raziskave so tudi pokazale, da ko zbrisem nekaj sniclov in mi "tisto"
zacne papcat disk, se kolicina podatkov v nobenem direktoriju ne povecuje.
No ja. Potem sem restartal X-e in vse programe pod X-i. Na sreco je ta
poseg ukinil pozresnost sistema.

Sicer pa imam RH5.1, KDE 1.0, kernel 2.0.36.

Ima kdo kako idejo, kaj je "preklelo" moj sistem, da se je tako obnasal?

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine
e-mail: Edi.Suc na radiostudent.si
        Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si