[ LUGOS ] pdf ---> txt?

Jernej Zajc jernej na 4u.net
Tor Jan 26 17:46:04 CET 1999

Zivjo,

pobrskaj za kaksnimi plugini za Exchange/Reader (win) na
http://www.pdfzone.com.
Sam sem imel nek plugin za export v HTML, torej verjetno
obstaja tudi za ASCII (ceprav bi tu bil boljsi HTML).
Ampak brez prevelikih upov, PDF je sicer fina zadeva, za
reciklazo teksta pa vcasih popolnoma neuporabna.

Lahko pa pises zalozbi, ce imajo se kaksen drug format -
v filetu se sicer vidi samo, da je bil distilan na Macu,
ne pa tudi source (DVI, fmaker,...).

Jernej

anze wrote:

> cav,
>
> downloadal sem si LinuxCommandReference.pdf. Vendar, nimam Xov zato nemorem
> uporabljat adobe readerja, z ghostscriptom pa neki ne stima. Ko hocem
> prevest .pdf format v .ps se mi izpisujejo cudni hireoglifi:
>
> ***************Unknown operator: EMC
> ****************Unknown operator: BDC
> ****************Unknown operator: EMC
> ****************Unknown operator: BDC

> [...]