[ LUGOS ] RH 4.2 in finte?

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Sre Jan 13 12:10:05 CET 1999

On Wed, 13 Jan 1999, Bostjan Lemut wrote:

> Na eni masini mam testno RH 4.2 (cakam na tazadnjo distribucijo debiana
> da izide) in vnaprej testiram postavljanje dolocenih zadev. Prvo kot
> prvo mi dela probleme samba, ki obcasno ne dela, samo to ni problem, ker
> baje je to zanjo tipicno za verzijo v RH 4.2.

??
Instaliraj jo posebej, s sourceov, pa mora delati. 100%!

> Drugi problem je ppp podpora. Kot kaze je osnovno jedro brez ppp
> podpore.

Mislim da dobiš zraven ustrezen modul. Ma nisem zihr.

> Ker sem socasno pogruntal, da nimam izvorne kode za jedro, sem
> pac ustrezni rpm paket instaliral (saj se vedno velja rpm -i abc.rpm?).

Po dosedanjih izkušnjah imam najraje "offical" linux-x.x.x.tar.gz in ne
kakšnih RedHat variant. Ne trdim pa, da je to krivo.

Vzemi zadnje jedro, pa zadnji ppp, pa prevedi vse skupaj. ppp-2.3.5 je
strašno zoprn za prevejanje, tako da raje vzemi ppp-2.3.3, pa še vedno
boš moral en fajl skopirati na roko, sicer ne bo šlo. Piši mi, bom
pogledal kateri.

LP!

  Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si