[ LUGOS ] RH 4.2 in finte?

Bostjan Lemut Bostjan.Lemut na guest.arnes.si
Sre Jan 13 11:01:36 CET 1999

Na eni masini mam testno RH 4.2 (cakam na tazadnjo distribucijo debiana
da izide) in vnaprej testiram postavljanje dolocenih zadev. Prvo kot
prvo mi dela probleme samba, ki obcasno ne dela, samo to ni problem, ker
baje je to zanjo tipicno za verzijo v RH 4.2.
Drugi problem je ppp podpora. Kot kaze je osnovno jedro brez ppp
podpore. Ker sem socasno pogruntal, da nimam izvorne kode za jedro, sem
pac ustrezni rpm paket instaliral (saj se vedno velja rpm -i abc.rpm?).
No, jedro sem brez tezav skonfiguriral in prevedel. Pri bootu mi jedro
javlja neke errorje, ki pa niso zabelezeni niti v dmesg ne v
/var/log/messages. Kolikor sem na hitro ujel gre za ppp in mrezne
kartice. Jasno, ppp ne dela, tudi za mrezo pravi, da je ni.
Ker sem skusal v jedro vkljuciti cim vec, mam vkljuceno podporo za dve
razlicni mrezni kartici (smc ultra in ne2000) pa se ip forwarding,
firewalling masquerading itd (ja bodoci router bo to).

Se komu sanja kaj bi lahko bilo narobe? (obstaja moznost, da sem v zelji
po cim manjsem jedru kaj prevec ven zabrisal)

pozdrav, Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist