[ LUGOS ] Paralelni port in mreza

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Jan 4 16:55:26 CET 1999

On Mon, 4 Jan 1999, Matjaz Terpin wrote:

> :)
> Nisem še videl česa podobnega. Ni nemogoče, se mi pa zdi precej
> neverjetno da bi kdo prodajal tako zadevo. Bi pa to ne bil "adapter"
> ampak mrežna "kartica", ki bi jo lahko namesto na notranje vodilo
> priklopil na paralelca.

Jaz sem videl ze nekaj podobnega in je zadeva tako pocasna, da v primeru
vecje kolicine podatkov rabis vec casa za prenos kot pa da bi vgradil dve
mrezni kartici prevedel dva kernela in zadevo postavil po konci... Se ne
splaca... Brzina podivjanega polza... al pa se tok ne... ;>

David!
Love is blind, but the real trouble is that we are deaf.

Dodatne informacije o seznamu Starilist