[ LUGOS ] Paralelni port in mreza

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Pon Jan 4 16:38:39 CET 1999

On Mon, 4 Jan 1999, David Ipavec wrote:

> Kaj pa adapter "ethernet<-->pararelni port", obstaja kaj takega ?
> Koliksna cena?
> Lahko deluje tudi samo v windows.

:)
Nisem še videl česa podobnega. Ni nemogoče, se mi pa zdi precej
neverjetno da bi kdo prodajal tako zadevo. Bi pa to ne bil "adapter"
ampak mrežna "kartica", ki bi jo lahko namesto na notranje vodilo
priklopil na paralelca.

> Recimo hocem nekomu nekaj prekopirati(instalirati) na njegov disk.
> Ce nima mrezne moram odpreti skatlo in vstaviti kartico, zato se mi
> je zdela bolsa resitev paralelni port.

Glede na to, da tega najbrž ne boš počel pogosto, lahko pozabiš na
Linux in si narediš eno obuvalno DOS disketo z Laplink-om, pa bo.

Če ti to ne ustreza, lahko spraviš linux na disketo
in gor instaliras PLIP in PPP in podobno kramo ter obe mašini zaženeš z
diskete.

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si