[ LUGOS ] Editor v konsoli ?

andy andy na x0.org
Čet Jan 14 18:40:20 CET 1999

> Zanima me kateri editor se vam zdi za delo v konsoli najbolj primeren - za
> pc brez x-ov. Pac potreboval bi nekaj za obdelavo teksta.

Vse je odvisno od tega ali bos na svete case nekaj brezveznega napisal
ali bos zares editiral tekste.
Ce bos sem pa tja si napisal en tak majcken file v katerem bos napisal
nekaj na temo:
... rabim boljsi editor ...
potem ti priporocam PICO. Majhen hiter, izjemno ne zmogliv skoraj tako
kot Notepad pod okviri, ljudje ki niso posebno inteligentni prisegajo
nanj.
Ce pa rabis editor ki je zanesljiv, zmogljiv, uporaben, prenosljiv,
programabilen in sploh vse kar rabis za recimo programiranje ali pa
pisanje postenih tekstov, ti pa priporocam EMACS. Za osnovne reci, si
zazenes tutorial (c-h c-t) in se zapeljes skozi v ene 10-20 minutah,
potem pa se potihem smejis ljudem ki se vedno zivijo v kameni dobi in
mislijo da je za editor dovolj ce zna odpreti file, popraviti malo
teksta in to shraniti na disk.

Pred dolgo casa je en moski rekel nekaj v zvezi z misimi, pa mogoce to
ni bil en moski ampak ena zenska, pa mogoce to ni bilo pred dolgo casa
ampak pred kaksnim tednom, pa mogoce to ni bilo v zvezi z misimi ampak v
zvezi s klaverji, ampak to sploh ni vazno. Vazno je da so editroji kot
na primer PICO, JOE, JED, JOVE... vse le narejeni po EMACSovi podobi.

There is only one EMACS.

Ce si pa hoces nastaviti kasne fine stvari si pa poglej na mojih straneh
(http://andy.x0.org) podstran o EMACSu.

Lep pozdrav.

				Andy
E-MAIL: andy na x0.org URL: http://andy.x0.org TEL: 301 725 5724 ICQ: