[ LUGOS ] adduser - pop3

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Jan 14 14:04:31 CET 1999

Howdy!

On Thu, 14 Jan 1999, Stojan Rancic wrote:

> V bistvu je to user brez shell in ftp dostopa.. das adduser luser,
> nastavis password, potem pa gres editirat
> /etc/passwd tako, da mu za shell das recimo /tmp, pri cemer /tmp *NI* v
> /etc/shells . Dodatno lahko potem se pobrises /home/luser in pa mail
> filete, ki jih je kreiral adduser. Ce hoces, da si lahko user spremeni
> POP3 password, mu das za shell /usr/bin/passwd .

Pri meni se lahko clovek logira na masino, ce je login shell nekaj, kar ni
v /etc/shells. Definitivno pa deluje, ce je login shell /bin/false . V tem
primeru te takoj zabrise ven.

Kot login shell lahko das tudi kaksno skripto. Jaz sem za moje samba
luserje naredil skripto, ki jim da na voljo spremembo gesla in pa vpogled
v kvoto.

Peace!
  Mkx