[ LUGOS ] Nvidia TNT - STB Velocity 4400

Jaka Mele jack na lugos.si
Sob Jan 2 11:32:30 CET 1999

> Mnjah... Jaz tudi... (Viper 550) Zadevo sem zdaj 'navil' na celih 320x200
> in osembitne barve... ;>
> Katera verzija Xfreeja pa podpira ta chipset (sheepset?!?)?

3.3.3 podpira zadevo in tudi lepo dela na 1280x1024 v 24bpp... Mislim -
xdivtune nima v spisku te kartice ima samo riva128 in nasploh noce
priznati da bi sploh katera kartica imela vec kot 8mb rama. :)

Me pa moti to, da se nikjer ne da enostavno nastimati resolucije in
osvezevanja - imho je to edina stvar v Windowsih, ki je tam odlicno
izvedena... (no - tudi isdn sem hitreje nastavil :>)...

Moti pa me se crn rob okoli slike - ocitno bi moral na monitorju
raztegniti sliko - ampak zakaj, v winsih delam na 1280x1024 na
75hz, in tam imam celozaslonsko sliko (in monitor ima shranjeno
to nastavitev) - hocem jo ujeti tudi v linuxu, pa ne gre in ne
gre...

Za TextConfig pa bi tudi dal karkoli :) Mislim - kako za hudica te clocke
najti? Sem gledal v TNTju prilozeno knjigico, pa so samo resolucije in
freq osvezezvanja nastete notri... :)

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 179-8972 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 179-8899 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist