[ LUGOS ] Nvidia TNT - STB Velocity 4400

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sob Jan 2 11:23:29 CET 1999

On Sat, 2 Jan 1999, Jaka Mele wrote:

> Ce ima kdo isto kartico (isti chipset uporablja se diamondov viper 550 in
> pa creative labs tnt blaster) - XF86Config in pa predvsem TextConfig (za
> SVGATextMode) bi mi veliko pomenila... :) Imam 21" philipsov monitor, tako
> da je lahko zadeva navita do konca...

Mnjah... Jaz tudi... (Viper 550) Zadevo sem zdaj 'navil' na celih 320x200
in osembitne barve... ;>

Katera verzija Xfreeja pa podpira ta chipset (sheepset?!?)?

David!
Sometimes we seek for answers we don't get.

Dodatne informacije o seznamu Starilist