[ LUGOS ] ISDN kartica z V.90 podporo

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Jan 20 13:06:32 CET 1999

On Wed, 20 Jan 1999, Ales Casar wrote:

> Podpora analognim zvezam je obvezna, zato tole nikakor ne pride v postev.

 Hm, baje Zyxel ELITE ISDN router to omogoca... No 100% preverjeno, vendar
se mi zdi, da to omgoca. Edina stvar, ki bi te lahko motila je to, da ni
navaden ISDN TA ampak se obnasa kot router, se pravi dela brez
racunalnika.

David!
Ever notice how fast Windows runs? Neither did I.

Dodatne informacije o seznamu Starilist