[ LUGOS ] RedHat 5.2 instalacija

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Pon Jan 11 10:07:56 CET 1999

On Mon, 11 Jan 1999, Bojan Trafela wrote:

> Sem zacetnik.
> Potegnil sem si preko FTP-ja kompletno RedHat distribucijo (i386
> direktorij), naredil ISO image
> v ROck Ridge fomratu in zapekel. Struktura na CD-ju je sledeca:
> f: (moj CD-ROM)
> \i386 (distribucija s pridajocimi poddirektoriji)
>
> Ko boot-am masino z disketami in izberem za enoto za instalacijo CD-ROM jo
> mount-a(se vidi po CD-ju) in napise:
> your CD-ROM does not contain Redhat packages (ali nekaj podobnega).
>
> Prosim vse, ki imajo malo vec izkusenj, kako instalirati z CD-ja (zdi sem
> [...]

Ja, zal je redhat smotan in moras imeti (CaSe MaTtErS) direktorij
RedHat, v njem pa mislim da i386, se pravi RedHat/i386/RPMS ali
tako nekako. Mislim da ne dovoli, da bi cd instaliral s kaksnega
drugega direktorija, kar pomeni, da moras mountat na roke in potem
nekako gre instalacija s hard disk partition.

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist