[ LUGOS ] RedHat 5.2 instalacija

Iztok Heric Iztok na creativ.si
Pon Jan 11 09:34:08 CET 1999

Hi!

Bojan Trafela wrote:
>v ROck Ridge fomratu in zapekel. Struktura na CD-ju je sledeca:
>f: (moj CD-ROM)
>\i386 (distribucija s pridajocimi poddirektoriji)
>Ko boot-am masino z disketami in izberem za enoto za instalacijo CD-ROM jo
>mount-a(se vidi po CD-ju) in napise:
>your CD-ROM does not contain Redhat packages (ali nekaj podobnega).

Nisi dobro zapekel CD-ja, namrec direktoriji, kot so RedHat (ta je
najpomembnejsi
za instalacijo, saj je vse v njem), misc, doc.. (itd) morajo biti v root-u
CD-ja in
ne v direktoriju i386 (tega bi moral izpustiti).

No, ni se vse uniceno (CD). Lahko si nakopiras celi direktorij i386/RedHat
na neko drugo
delujoco particijo (FAT, npr. - X:\RedHat) pa potem pri setupu izberes
install
from local disk.

lp,
Iztok Heric <Iztok na creativ.si>