[ LUGOS ] Seminarska naloga: Linux (1. del)

Uros Juvan uros.juvan na arnes.si
Pon Jan 4 12:52:49 CET 1999

Zivjo.

> Zdravo,

> Morda se motim, toda zdi se mi, da to ne drzi povsem. Solaris (2.x) je
> bil napisan iz nicle, pa je UNIX. Kolikor jaz vem (ce se pa motim, pa me
> naj kdo popravi), je ime UNIX vezano na specifikacijo (zadnja je UNIX
> 98) in ne na kodo samo.

Tule se pa zelo motis, v Solaris-u je se vedno >vsaj< del AT&T kode->
npr.:
/usr/include/valtools.h:/*      Copyright (c) 1984, 1986, 1987, 1988, 1989 AT&T*/
/usr/include/valtools.h:/*      THIS IS UNPUBLISHED PROPRIETARY SOURCE CODE OF AT&T     */

> Tole pa zagotovo drzi.
>
> Lp,
>
> 	Marko

LP,