[ LUGOS ] Seminarska naloga: Linux (1. del)

Marko Samastur markos na elite.org
Pon Jan 4 10:10:50 CET 1999

Zdravo,

Metod Kozelj wrote:

> Ne, UNIX lahko recemo samo tistim OSom, ki so razviti iz AT&T kode. To
> velja za vecino komercialnih UNIX sistemov. Linux je, striktno receno,
> 'UNIX-like' OS, saj ne vsebuje niti vrstice originalne AT&T kode.

Morda se motim, toda zdi se mi, da to ne drzi povsem. Solaris (2.x) je
bil napisan iz nicle, pa je UNIX. Kolikor jaz vem (ce se pa motim, pa me
naj kdo popravi), je ime UNIX vezano na specifikacijo (zadnja je UNIX
98) in ne na kodo samo.

> Sicer je ime 'UNIX' zasciteno (menda je nosilec pravic do tega imena sedaj
> SCO).

Tole pa zagotovo drzi.

Lp,

	Marko