[ LUGOS ] sendmail+pop3

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Ned Jan 3 20:34:57 CET 1999

On Sun, 3 Jan 1999, Branko F. Gračner wrote:

> ... ma to sem prvo probal ... pravi, da je mailbox, 0 messages ... dam list,
> lejga za cuda, ni nic notr :)))
>
> ja s popom je nekaj narobe ... samo kaj :)

Hm.
Ne vem tocno, mogoce je nastavljen napacen direktorij za mailbox-e.
Lahko je /var/spool/mail,
lahko ~home/nekaj,
lahko kaj drugega, kaj pa vem.

Raznorazni pop3 daemoni so pri meni zelo slabo zapisani, pa ne zaradi
"nedelovanja", ampak predvsem zaradi cudnega delovanja. Poskusi kaksnega
drugega.

Meni je najbolj vsec kombinacija qmail-a in prilozenega pop3 serverja,
kar sem verjetno ze kdaj omenil :)

LP!

  Matjaz

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si