[ LUGOS ] fetchmail in dolgi maili

iztok.pizorn na guest.arnes.si iztok.pizorn na guest.arnes.si
Ned Jan 3 17:56:08 CET 1999

pozdrav

upam da nisem tegale ze enkrat poslal (ker me mail zafrkava).

problem:
napravil sem si TkRat mail reader, ki dela s fetchmailom. pa sem
napravil se fetchmail in pobral mail. ampak:
maili so predolgi: vsak mail vsebuje se maile vseh naslednjih.

torej mail[n] += mail[n+1]+ mail[n+2]...mail[nmax].    (1)

to mu uspe tako, da da pred prvo vrstico maila znak >.
namesto From napise >From in tako program misli, da gre za en mail.
ce odstranim te >From in zamenjam s From, pa nastane več enakih mailov
(glej 1).ce naenkrat povlecem 15 mailov dol s serverja, v bistvu dobim
15 kopij zadnjega maila.

zato mi tudi pise, ko vlece dol:

reading message 1 of 5 (1216 bytes) ........... flushed
reading message 2 of 5 (2621 bytes) ......... flushed
reading message 5 of 5 (1842 bytes) . flushed

ce prav razumem (in pike oznacujejo velikost vlecenja), mi ze pri prvem
mailu potegne dol vse...

p.s. problem je v fetchmailu (najbrz), ker je ze sam
/var/spool/mail/ipizo fajl narobe.

?????

--
Iztok Pizorn, iztok.pizorn na guest.arnes.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist