[ LUGOS ] slovenska tipkovnica

Rok Papez rok na slo.net
Ned Jan 31 23:15:04 CET 1999

On Sun, 31 Jan 1999 20:48:04 +0000, Tilen Kranjc wrote:

>Prebral sem howto na lugosu in nastavil map za slovensko tipkovnico v
>X-u tko kot tam pise, vendar mi se vedno ne dela. Uporabljam  KDE.

Si skopiral na "/etc/X11/xinit/.Xmodmap" ?

Od kje pa klices KDE? To je tudi pomembno, saj ti lahko
pokvari skripto in se ".Xmodmap" ne nalozi.
Jaz imam recimo "/etc/X11/xinit/Xclients" bliznjico (ln -s) do
"/opt/kde/bin/startkde" ali kjerkoli "startkde" skripta pac je.

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist