[ LUGOS ] StarOffice5.0 in GNOME

Davor Guttierrez davor.guttierrez na siol.net
Ned Jan 31 22:45:54 CET 1999

--------------7CF2B48CB6FF7BB05C72D61B

Pozdravljeni

Pri instalaciji StarOffice 5.0 sem naletel na tezave. Ko je ze
instalacija koncana in koncam tudi instalacijo za dolocenega uporabnika,
hocem zagnati fajl soffice v dir /home/davor/Office50/bin. Ko zazenem to
datoteko mi nekaj casa dela potem pa mi javi da ne more najti script
fajla. Kaj bi bilo to narobe?

Drgu problem pa imam pri instalaciji za GNOME. Instaliral sem si RH5.2
in na tistem CDju je tudi GNOME. Ko zazenem skripto install-gnome me
vprasa kaj vse hocem instalirati in ce hocem tuid development pakete ko
vse oznacim in potrdim, mi javi napako da ne more najti datoteke
imlib.1.8.1 ceprav imam tudi ta RPM v tistem direktoriju.

Prosim ce mi lahko kdo pomaga.

Lep pozdrav

Davor Guttierrez - RedHat 5.2 Linux user - Kranjceva 8 - 9220 Lendava - SI
E-Mail: davor.guttierrez na siol.net
        davor.guttierrez na uni-mb.si
        guttierrez na usa.net
        junkie na slo.net

Tel. : ++ 386 (0)69 74 561

--------------7CF2B48CB6FF7BB05C72D61B

<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">
Pozdravljeni
[...]
<pre>--&nbsp;
Davor Guttierrez - RedHat 5.2 Linux user - Kranjceva 8 - 9220 Lendava - SI
E-Mail: davor.guttierrez na siol.net
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; davor.guttierrez na uni-mb.si
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; guttierrez na usa.net
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; junkie na slo.net

Tel. : ++ 386 (0)69 74 561</pre>
&nbsp;</html>

--------------7CF2B48CB6FF7BB05C72D61B--

begin:vcard
n:Guttierrez;Davor
tel;home:++ 386 (0)69 74 561
x-mozilla-html:FALSE
url:http://rcum.uni-mb.si/~uel038r3a
adr:;;Kranjceva 8	;Lendava;;9220;Slovenia
version:2.1
email;internet:davor.guttierrez na siol.net
title:Student
note:Faculty of Electrical Engeneering and Computer Science
x-mozilla-cpt:;0
fn:Davor Guttierrez
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist