[ LUGOS ] Nov PC BREZ W95

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Ned Jan 24 10:07:41 CET 1999

> Ni mi povseci siritev racunalnikov (s uporabnostjo in "user friendlynes"
> kot jo imajo sedaj). Ljudi sploh ne zanima kaj je "notri", ampak samo kako
> to uporabiti. Saj jih razumem :-), ampak to je tako kot ce bi se vsedel v
> avto in pricakoval da me bo kar sam peljal kamor hocem. Hja...izpit je pa
> vseeno treba narediti (pa ne oni TELEBANSKI). :>

Lepo prosim, ne nositi naprej take primerjave.... Vsi, ki uporabljajo windowse, se prej ali slej srecajo s
problemom, kako doloceni program uporabljati, recimo Excel. Vzamejo neko knjigo in jo listajo, kolikor jo
rabijo. To pa se ne pomeni, da morajo vedeti koliko predpomnilnika ima procesor, koliko krat prepleten je in s
kaksnim taktom dela. To jih ne zanima in nocejo se obremenjevati s tem. Ce bo sel Linux v to smer, bom osebno
samo vesel, saj bo pridobil na mnozicnosti in to je tisto, kar dandanes steje. Ce par deset freakov obvlada
Linux, so globalno vzeto, nepomembni, pa cetudi znajo, kako poteka context switch na procesorju. Linux mora
biti in kolikor vidim je ze, bolj prijazen. Bili so se casi, ko si prakticno moral z editorjem kopati po vsaki
datoteki. Programski paketi niso bili v obliki .rpmjev itd... Moral si prevajati in prilagajati Makefile
ahhh.... To se izboljsuje in prav je tako.

Ce bo Linux mnozicen, potem ga bodo upostevali tudi izdelovalci HW in bo poleg "Novell compatible", "SCO OK",
"Windows ready to run", "Solaris compatible" pisalo se "Linux ready". In to steje.

> Imamo tudi hordo diplomiranih racunalnicarjev, ki pa so enako sposobni kot
> horda natakarjev.
> ...hmm...."pingvini"?

Bedarija.

=b

Boris Benko, dipl.ing rac..           | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676