[ LUGOS ] Nov PC BREZ W95

Jernej Horvat zagi na kibla.org
Ned Jan 24 00:52:11 CET 1999

On Sun, 24 Jan 1999, Marko Cuk wrote:

> 1. Ce se ga proda brez licence se da predvidevati, da bodo ljudje instalirali gor warez Win, kar recimo
> da ni prav, pa naceloma prodajalca boli k...

Prodajalca MORA boleti k*. To je tako kot ce bi prodajalca avtov
zanimalo, kaj boste prevazali v SVOJEM avtu.

Kaj pa bos ti rekel inspektorju CE(!!!!!) bo prisel k tebi domov, pa je
druga zgodba. :-/

> 2. Vsak "sestavljalec" racunalnikov ve, kje so +i in -i dolocenega hardwera. Zato pac za njih tudi
> softwersko poskrbi.

Ce je problem v strojni opremi, potem bo to odpravil serviser za
"hardware". Ne verjamem da bi lahko strojno opremo unicil s programsko
opremo (ok..kurjenje monitorjev :-)).

Ce je problem "mehke" narave....hja...saj tudi ce SI kupil Winblowz nimas
kaj prida podpore (ctrl-alt-del press).
Isto so mi odgovorili tki. "NT sysopi" ko sem jih vprasal kako ONI
resujejo probleme z NT serverji.

Linux uporabnik ima ponavadi(!) malo vec znanja kot navadni Jozek Pomozek.

> Preprican sem, da 90% ljudi, prepricanih v svoje strokovno znanje dandanes ne zna
> instalirati Win95OSR2 !

Hoces z Inet exploderjem ali brez ? Z active movie ali brez ? Z M$ mail
ali brez. Na Inetu dobis info o tem kako se to naredi. Lahko pa dam na
web. :-)
(PS: imam win* licenco :>)

> vsi instalirajo driverje iz CDromov, ki so verzija 0.99, na netu pa ze 2.0, niti ne omenjam !  No, za to
> pa sestavljalca ne boli k...,ker zadeve pridejo slej ko prej na servis z opisom napake ne dela....

Nekateri nimajo Ineta. In ce imas ravno napako/problem v modemu ? heh. :-/

Problem M$ "podpore" je v tem da to NI prava podpora. CTRL-ALT-DEL in tu
pa tam klik klik....Ne hvala. Hocem tudi vedeti KAJ se dogaja in kako je
prislo do napake.

Sistem/mreza/racunalnik je pac tako dober kot je dober sysop.
MMG: poznam tudi dobre NT sysope.

> ter njihovi vnucki ki igrajo igrice. Na Cyrixu 300 ter VIA plati. Kako gre to skupaj raje ne razlagam. Da

Ni mi povseci siritev racunalnikov (s uporabnostjo in "user friendlynes"
kot jo imajo sedaj). Ljudi sploh ne zanima kaj je "notri", ampak samo kako
to uporabiti. Saj jih razumem :-), ampak to je tako kot ce bi se vsedel v
avto in pricakoval da me bo kar sam peljal kamor hocem. Hja...izpit je pa
vseeno treba narediti (pa ne oni TELEBANSKI). :>

> Toliko. Vsekakor pa ne boste dandanes nic dosegli s tezenjem, ker tako ali pa tako vsi tezijo. Potreben
> je drugacen pristop. Kjerkoli. Bodite drugacni. Tudi Linux je drugacen.

Zakaj drugacen ? Win* so tudi bili "drugacni" ko so prisli ven. In ljudje
so si mislili enako o njem kot mi sedaj o (kaj jaz vem.....slovenjenju
linux distribucije) - kdo pa bo to sploh rabil/uporabljal ?

Morda pa je to samo (racunlaniska) evolucija ?

> Neverjetno je, da je v Sloveniji uradno toliko brezposelnih, ko pa isces serviserja, ga pa ne najdes.

Imamo tudi hordo diplomiranih racunalnicarjev, ki pa so enako sposobni kot
horda natakarjev.
...hmm...."pingvini"?

PS: o linux podpori smo se pogovarjali tudi na lugos sestanku.

___
                                            Jernej Horvat

               > All the standard disclaimers apply. <
                   http://www.kibla.org/lusers/zagi