[ LUGOS ] sound.o: device or resource busy

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Ned Jan 10 23:06:23 CET 1999

On Sun, 10 Jan 1999, Peter Kumse wrote:

> Za ES1370: Stvar je prav lepo podprta. To je Ensoniq-ov PCI Audio cip. Ce
> imas to kot pci kartico ti zamenjam za mojo ES1371 (Creative varianta).
> Sicer sta pa obe prav lepo podprti v kernelu 2.0.36 (RedHat varianta) in
> 2.1.xx in 2.2 kernelu.

Ja, sem postal na listo ko sem kupil, pa ni bilo odgovora...

Meni zadeva ni delala (Creative Sound Blaster 64 PCI) ker se
ni hotela inicializirat na tiste podatke ki jih je izpisal
/proc/pci.  Ne vem zakaj. Delalo je z OSS/Linux driverji,
ki pa niso free, zato imam zdaj lepo GUS in zadeva seka :)

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist