[ LUGOS ] sound.o: device or resource busy

Peter Kumse peterkumse na slo.net
Ned Jan 10 22:53:21 CET 1999

Jure Koren wrote:

> [snip snip] (the scissors go...)

> Ja, manjka se cat /proc/modules, da vidis, ce ni na sound modul obesen
> se kak drug modul (sb, uart401, whatever), sem pa imel isti problem,
> ko sound driver ni pogruntal chipa (ES1370, in ga se nekaj casa ne bo).
> Kaj je to zaena kartica?

Verjetno imas probleme z low-level modulom za zvocno kartico. Si poskusil
ce ti navaden dsp dela?

Za ES1370: Stvar je prav lepo podprta. To je Ensoniq-ov PCI Audio cip. Ce
imas to kot pci kartico ti zamenjam za mojo ES1371 (Creative varianta).
Sicer sta pa obe prav lepo podprti v kernelu 2.0.36 (RedHat varianta) in
2.1.xx in 2.2 kernelu.

LP, Peter

Dodatne informacije o seznamu Starilist