[ LUGOS ] sesutje diska

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Ned Jan 31 19:14:19 CET 1999

On Sun, 31 Jan 1999, Marko Cuk wrote:

> No, ta tip je potem razlozil, da bo disk odprl ter zamenjal plosce iz
> pokvarjenega diska v novega ...
> ??!!!
>
> Ko sem ga vprasal, kako je z prahom ter rezultati, mi je povedal, da
> skoraj vse resi.
> Prah ni problem za casa resevanja podatkov.

Ja, bi se kar strinjal. Pri nas majstor kdaj pa kdaj resi kak disk, ki se
neha vrteti ali pocne podobne neumnosti... kako?

Odpre ga, pa ga s izvijacem drega, dokler se ne zacne vrteti. Potem pa ga
najveckrat brez problemov prepise na drugega.

?!??

Pustimo teorijo, to je cista praksa.

LP!

 Matjaz

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si